Reacties
Reacties 351 - 400 van 486
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Bianca | Zo mooi hoe vruchtbaar de grond is in de buurt van… | 13 mei '23 |
| Henny en Walter | Mooie bouwstijl, whow Theo en Marjolijn | 13 mei '23 |
| Alex | Nu zijn de foto's er wel hoor.....ziet er idd… | 12 mei '23 |
| Bianca | Och ja.. ikzie t.. jullie zijn tegen de algerijnse… | 12 mei '23 |
| Hinne en Tineke | Theo en Marjolein wat in avontuur Wij lezen met genoegen… | 12 mei '23 |
| Gee Kuen | Weer genieten van je verhaal hier nog steeds bagger… | 11 mei '23 |
| Kamilla | Weer zulke prachtige foto’s 😍 wel vervelend dat… | 11 mei '23 |
| Cynthia | Pas goed op.jezelf! | 11 mei '23 |
| Theo Marjolein | Heb 3 x foto gestuurd maar wil niet lukken helaas | 11 mei '23 |
| Henny en Walter | Wederom…: leest als een fantastisch én warm avontuur. | 11 mei '23 |
| Alex | Sjeezus 49 graden is bloedverziekend heet zeg... Das… | 11 mei '23 |
| Ronald | Mooie indrukken. En de bouwwerken van leem zijn echt… | 11 mei '23 |
| Theo Marjolein | Nee hoor waren al eerder in Marrakech. Hebben een… | 10 mei '23 |
| Bianca | Klopt t dat jullie marakech zelf overslaan? Vast te… | 10 mei '23 |
| Henny en Walter | Wederom: wát een prachtreis!! Jullie genieten lees-baar… | 9 mei '23 |
| Theo Marjolein | Oh haha heb het gauw verbeterd | 9 mei '23 |
| Gee Kuen | Krijg ook zin bijzonder land misschien iets te warm… | 9 mei '23 |
| Paul Spaans | Wow qat een geweldige reis maken jullie. Ik verslind… | 9 mei '23 |
| Carla | Nog van harte gefeliciteerd met Mark zijn verjaardag.… | 6 mei '23 |
| Henny en Walter | Wat een bijzondere reis!! En…. Argan olie is heel… | 5 mei '23 |
| Gee Kuen | Hier bevrijdingsdag met Jamie geluncht op IJburg rondleiding… | 5 mei '23 |
| Kamilla | Prachtige foto’s weer! (Behalve die van de schapen… | 5 mei '23 |
| Bianca | Gefeliciteerd met mark!!!! Wat een levendigheid en… | 5 mei '23 |
| Theo Marjolein | O dat kun je hier overal kopen | 3 mei '23 |
| Theo Marjolein | Hebben in een winkel deuren gezien zo mooi maar ja… | 3 mei '23 |
| Bianca | Ik zie een hoop mooie dingen om thuis uit te proberen..… | 3 mei '23 |
| Gee Kuen | Niet altijd feest toch hier knapt het weer wat op… | 3 mei '23 |
| Henny en Walter | Leest als een fantastische reis!! Ook al Argan olie… | 3 mei '23 |
| Carla | Lekker warm daar in Marokko en mooie verhalen . Nu… | 3 mei '23 |
| Marlies | Wat ziet het er heerlijk uit: mooie plaatjes en verhalen… | 2 mei '23 |
| Bianca | Leven als allah in marokko!♥️ | 1 mei '23 |
| Jan en Wilma | Wat wil een mens nog meer.... | 30 apr. '23 |
| Jan en Wilma | Waar zijn die tandenstokers toch? | 30 apr. '23 |
| Jan en Wilma | Gooi er eens een lachje tegenaan Theo ..... op verzoek… | 30 apr. '23 |
| Jan en Wilma | Zeemeerman | 30 apr. '23 |
| Gee Kuen | Vandaag mijn bootje schoon gemaakt heerlijk weer hier… | 30 apr. '23 |
| Henny en Walter | Klinkt als een Super vakantie reis. Toi toi toi 🔆🔆🔆 | 30 apr. '23 |
| Marlies | Brr als ik die weg zie😱doodeng maar inderdaad vast… | 29 apr. '23 |
| Jan en Wilma | Aan spanning ontbreekt het jullie niet tijdens deze… | 29 apr. '23 |
| Anita | Wat een heftige rit maar super mooi. Ik hoop dat het… | 28 apr. '23 |
| Theo Marjolein | Geen Sahara voor ons. Knie is erg blauw maar geen… | 28 apr. '23 |
| Theo Marjolein | Dank voor je tip Maarten wij denken dat nu ook gelukkig. | 28 apr. '23 |
| Maarten Dirkze | Goed bezig! Vinyl op vloer in de camper? Zou kunnen… | 28 apr. '23 |
| Bianca | Ik vroeg me af.. hoe gaat t met je knie nadat je op… | 28 apr. '23 |
| Carla | Prachtig zeg, de beschrijving van je en de foto’s… | 28 apr. '23 |
| Gee Kuen | Klinkt allemaal heel spannend ik rustige koningsdag… | 28 apr. '23 |
| Kamilla | Wauw wat een prachtig landschap 😍 Die wegen zien… | 28 apr. '23 |
| Bianca | Ik wou dat ik t allemaal kon ruiken!! Die kleuren… | 26 apr. '23 |
| Theo Marjolein | Knie is heel blauw maar geen last van | 26 apr. '23 |
| Jan en Wilma | Heerlijk om zo met jullie 'mee te reizen'… | 26 apr. '23 |


- Eva: Wat fijn dat jullie weer…
- Joke: Zoals het klokje thuis tikt.....
- Marlies: Welkom thuis. Ik had nog…
- Carla: Mooie reis en leuk om dit…
- Karin Postma: Ach Héérlijk weer thuis…
Alle reacties »