Reacties

Reacties 51 - 82 van 82

Naam Reactie Datum
Carry Wat prachtig dat vervallen gebouw. Bijzonder hoor!… 25 mrt. '26
Theo Marjolein Nee was niet eng in het gebouw omdat het rustig weer… 25 mrt. '26
Natascha Wat een mooie reis maken jullie Fijn dat de stokken… 25 mrt. '26
Gee Kuen Stoer hoor die stokken echte wandelaars. Ziet er mooi… 25 mrt. '26
Jan en Wilma Wat fijn voor jullie dat de buitentemperatuur aangenamer… 23 mrt. '26
Gee Kuen Ziet er goed uit🥰 23 mrt. '26
Hetty Kruithof Wat hebben jullie het heerlijk, lekker genieten volgens… 23 mrt. '26
Carry Wat een prachtige omgeving! Genieten zeg! 21 mrt. '26
Hetty Kruithof Wat leuk, heel herkenbaar, wij waren daar drie jaar… 20 mrt. '26
Gee Kuen Top ik weer geland hier 20 mrt. '26
Theo Marjolein Dank voor je tip lidy 19 mrt. '26
Lidy Als jullie op de N2 zitten, ga dan vooral in Lamego… 19 mrt. '26
Karin Postma Echt genieten 🙏 19 mrt. '26
Christina Wat n mooie plek en zo ontzettend knap he die tekeningen… 19 mrt. '26
Loes Veelo vd Kuinder Heerlijk hoor en Bordeaux is prachtig. Wel grappig… 17 mrt. '26
Carla Wat leuk om jullie te volgen. Geniet van het mooie… 17 mrt. '26
Henny en Walter Hi Theo en Marjolein! Wat leuk om jullie verhalen… 17 mrt. '26
Theo Marjolein Fijne vlucht. Vakantie is ook zo weer om he. 17 mrt. '26
Gee Kuen Wij hebben alles ingepakt zitten in Faro moeten de… 17 mrt. '26
Christina Veel plezier, ik ga weer genieten van jullie mooie… 15 mrt. '26
Gee Kuen Heerlijk hoor wij vandaag naar val de Lobo Golf resort… 15 mrt. '26
Karin Postma Wat Héérlijk zeg 8 weken op pad🙏 Ik wens jullie… 15 mrt. '26
Mariëtte Majoor Goede reis en veel plezier! 14 mrt. '26
Paul Spaans Waze en vaginatie... als dat maar geen kutvakantie… 14 mrt. '26
Marjon Goede reis, leuk om je verslagen te lezen. Beste met… 14 mrt. '26
Marga polderman Heel veel plezier en we volgen jullie graag zo op… 14 mrt. '26
Gee Kuen Goede reis wij zijn aan het aftetellen dinsdag naar… 14 mrt. '26
Petra Petra en Ron: Nou zeg, had je afgelopen week nog willen… 14 mrt. '26
Theo Marjolein Dankjewel 14 mrt. '26
Jan en Wilma Wat fijn dat jullie nu toch weg kunnen. We wensen… 14 mrt. '26
Petra Nou zeg, had je afgelopen week nog willen bellen (vergeten… 14 mrt. '26
Christina Prachtig weer, goeie reis en genieten van al het moois… 14 mrt. '26

 « Vorige 1 2