Reacties
Reacties 51 - 82 van 82
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Carry | Wat prachtig dat vervallen gebouw. Bijzonder hoor!… | 25 mrt. '26 |
| Theo Marjolein | Nee was niet eng in het gebouw omdat het rustig weer… | 25 mrt. '26 |
| Natascha | Wat een mooie reis maken jullie Fijn dat de stokken… | 25 mrt. '26 |
| Gee Kuen | Stoer hoor die stokken echte wandelaars. Ziet er mooi… | 25 mrt. '26 |
| Jan en Wilma | Wat fijn voor jullie dat de buitentemperatuur aangenamer… | 23 mrt. '26 |
| Gee Kuen | Ziet er goed uit🥰 | 23 mrt. '26 |
| Hetty Kruithof | Wat hebben jullie het heerlijk, lekker genieten volgens… | 23 mrt. '26 |
| Carry | Wat een prachtige omgeving! Genieten zeg! | 21 mrt. '26 |
| Hetty Kruithof | Wat leuk, heel herkenbaar, wij waren daar drie jaar… | 20 mrt. '26 |
| Gee Kuen | Top ik weer geland hier | 20 mrt. '26 |
| Theo Marjolein | Dank voor je tip lidy | 19 mrt. '26 |
| Lidy | Als jullie op de N2 zitten, ga dan vooral in Lamego… | 19 mrt. '26 |
| Karin Postma | Echt genieten 🙏 | 19 mrt. '26 |
| Christina | Wat n mooie plek en zo ontzettend knap he die tekeningen… | 19 mrt. '26 |
| Loes Veelo vd Kuinder | Heerlijk hoor en Bordeaux is prachtig. Wel grappig… | 17 mrt. '26 |
| Carla | Wat leuk om jullie te volgen. Geniet van het mooie… | 17 mrt. '26 |
| Henny en Walter | Hi Theo en Marjolein! Wat leuk om jullie verhalen… | 17 mrt. '26 |
| Theo Marjolein | Fijne vlucht. Vakantie is ook zo weer om he. | 17 mrt. '26 |
| Gee Kuen | Wij hebben alles ingepakt zitten in Faro moeten de… | 17 mrt. '26 |
| Christina | Veel plezier, ik ga weer genieten van jullie mooie… | 15 mrt. '26 |
| Gee Kuen | Heerlijk hoor wij vandaag naar val de Lobo Golf resort… | 15 mrt. '26 |
| Karin Postma | Wat Héérlijk zeg 8 weken op pad🙏 Ik wens jullie… | 15 mrt. '26 |
| Mariëtte Majoor | Goede reis en veel plezier! | 14 mrt. '26 |
| Paul Spaans | Waze en vaginatie... als dat maar geen kutvakantie… | 14 mrt. '26 |
| Marjon | Goede reis, leuk om je verslagen te lezen. Beste met… | 14 mrt. '26 |
| Marga polderman | Heel veel plezier en we volgen jullie graag zo op… | 14 mrt. '26 |
| Gee Kuen | Goede reis wij zijn aan het aftetellen dinsdag naar… | 14 mrt. '26 |
| Petra | Petra en Ron: Nou zeg, had je afgelopen week nog willen… | 14 mrt. '26 |
| Theo Marjolein | Dankjewel | 14 mrt. '26 |
| Jan en Wilma | Wat fijn dat jullie nu toch weg kunnen. We wensen… | 14 mrt. '26 |
| Petra | Nou zeg, had je afgelopen week nog willen bellen (vergeten… | 14 mrt. '26 |
| Christina | Prachtig weer, goeie reis en genieten van al het moois… | 14 mrt. '26 |

- Loes Veelo vd Kuinder: Fijn om weer thuis te zijn…
- Marlies: Weer thuis, wat vliegt de…
- Carla: Het zit er weer op, leuk…
- Christina: Weer welkom in ons kikkerlandje…
- Marjon: Ik heb weer genoten van je…
Alle reacties »