Reacties
Reacties 1 - 50 van 82
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Loes Veelo vd Kuinder | Fijn om weer thuis te zijn heb genoten van je verhalen… | 7 mei '26 |
| Marlies | Weer thuis, wat vliegt de tijd hè. Nu weer lekker… | 6 mei '26 |
| Carla | Het zit er weer op, leuk dat ik al lezend jullie reis… | 6 mei '26 |
| Christina | Weer welkom in ons kikkerlandje en bedankt voor de… | 6 mei '26 |
| Marjon | Ik heb weer genoten van je mooie verslagen en foto's… | 6 mei '26 |
| Hetty Kruithof | Fijn dat jullie weer veilig thuis zijn, maar jammer… | 6 mei '26 |
| Mariëtte Majoor | Wat een mooie reis was het weer. Dank dat we mee mochten..... | 6 mei '26 |
| Gee Kuen | Hier is het weer ook omgeslagen regen paar prachtige… | 3 mei '26 |
| Carla | Mooi hoor Marjolein en Theo, jullie genieten echt… | 30 apr. '26 |
| Gee Kuen | Mooie plaatjes hier ook fantastisch weer echt genieten… | 30 apr. '26 |
| Jan en Wilma | Wauw, wat veel moois hebben jullie vandaag weer gezien.… | 27 apr. '26 |
| Carla | Mooie reis hoor Marjolein en Theo, prachtig . | 27 apr. '26 |
| Gee Kuen | Prachtig sussie wij waren in Baambrugge super gezellig… | 27 apr. '26 |
| Theo Marjolein | Ja zo mooi hier dank voor je tip. De wandeling hebben… | 27 apr. '26 |
| Lidy | Wat een geweldige plek he. Vergeet de wandeling vanaf… | 27 apr. '26 |
| Gee Kuen | Door al jou spannende verhalen vergeet ik te vragen… | 26 apr. '26 |
| Gee Kuen | Weer mooi en heerlijk hier ook mooi weer beetje koeler… | 23 apr. '26 |
| Lidy | Daar zijn wij kort geleden ook geweest, prachtige… | 21 apr. '26 |
| Gee Kuen | Leuk verhaal sussie ik vandaag geluncht met Jamie… | 19 apr. '26 |
| Gee Kuen | Lekker hoor jullie genieten met volle teugen. Hier… | 17 apr. '26 |
| Lidy | Er zijn ook hele mooie grotten bij Nerjs. | 17 apr. '26 |
| Christina | Groot gelijk, ook even gewoon lekker vakantie vieren,… | 17 apr. '26 |
| Christina | Nou dat zag er op de foto's uit als n fikse uitdaging,… | 17 apr. '26 |
| Gee Kuen | Ben je afgevallen😁 | 14 apr. '26 |
| Gee Kuen | Wauw toppers zijn jullie prachtig wT een avontuur… | 14 apr. '26 |
| Carla | Wat mooi dat jullie deze wandeling hebben kunnen doen… | 14 apr. '26 |
| Gee Kuen | In Portugal niet fietsen te gevaarlijk geen fietspaden.… | 12 apr. '26 |
| Jan en Wilma | Mooi en ook bijzonder waar jullie nu staan/of stonden.… | 12 apr. '26 |
| Theo Marjolein | Ja mooie vogel he. Zo leuk ook hoe hij steeds zijn… | 9 apr. '26 |
| Carla | De hop vogel, bijzonder mooi ! | 9 apr. '26 |
| Carla | Is dit de hop ? | 9 apr. '26 |
| Gee Kuen | Weer heerlijk verhaal geniet elke keer weer mee. Bijzondere… | 9 apr. '26 |
| Christina | Wat n prachtige verslag weer en port is een heerlijk… | 6 apr. '26 |
| Carla | Gelukkig is de brand niet geëscaleerd . Prachtig… | 4 apr. '26 |
| Jan en Wilma | Ik geloof het helemaal dat die vlammen etc. eng waren.… | 3 apr. '26 |
| Loes Veelo vd Kuinder | De meeste branden worden daar ook aangestoken | 3 apr. '26 |
| Gee Kuen | Pfff dat is inderdaad spannend zeg gelukkig goed afgelopen.… | 3 apr. '26 |
| Carry | Práchtig! Volgende reis wil ik in een travelsleeper… | 2 apr. '26 |
| Gee Kuen | Je kan een boek maken van al je verslagen leuk hoor.… | 2 apr. '26 |
| Carla | Mooie trip maken jullie hoor en lekker weer. Geniet… | 30 mrt. '26 |
| Gee Kuen | Weer prachtige fotos leuke route hoor. Wij hebben… | 30 mrt. '26 |
| Petra | Wat is het daar prachtig, fantastisch uitzicht en… | 28 mrt. '26 |
| Carry | Het is echt prachtig zeg!! Alleen die laatste foto… | 28 mrt. '26 |
| Lidy | Wat een bijzondere plek he. We zijn er nu 2x geweest… | 27 mrt. '26 |
| Theo Marjolein | Ja Portugal is echt zo mooi land en veelzijdig echt… | 27 mrt. '26 |
| Jan en Wilma | Wat een kanjers zijn jullie: al die trappen op en… | 27 mrt. '26 |
| Gee Kuen | Wat prachtig beetje jaloers mooi landPortugal. Hier… | 27 mrt. '26 |
| Carla | Prachtig Marjolein en Theo. Fijn dat de stokken voor… | 26 mrt. '26 |
| Mariëtte Majoor | Het ziet er weer heerlijk uit! Geniet ervan. | 26 mrt. '26 |
| Christina | Ook weer n hele mooie omgeving, jullie maken er werr… | 26 mrt. '26 |
1 2 Volgende »

- Loes Veelo vd Kuinder: Fijn om weer thuis te zijn…
- Marlies: Weer thuis, wat vliegt de…
- Carla: Het zit er weer op, leuk…
- Christina: Weer welkom in ons kikkerlandje…
- Marjon: Ik heb weer genoten van je…
Alle reacties »