Dag 12
4 september 2024 - L'Estartit, Spanje
Ik slaap slecht, het verkeer maakt veel herrie en Theo snurkt. Ik denk dat hij de hele camping heeft wakker gehouden. Tegen het einde van de nacht slaap ik een beetje in . Dus pas om 9.30 uur wakker dat dan weer wel.
Tegenover ons is een Chinees warenhuis daar kopen we een nieuwe paella pan die van ons bakte zo aan, hopelijk werkt deze beter . En een paraplu ☔ want het regent weer. Het lijkt wel of het ons achtervolgt maar de temperatuur is goed dus we zitten lekker buiten onder de luifel met een goed boek.
We lopen gewapend met paraplu richting haven en centrum. Daat lunchen we lekker op zijn spaans. Na het eten wandelen we weer terug. Tegen 4 uur zijn we weer bij de patatkar. En het lijkt droog te worden maar ja er is wel code geel afgegeven dus het zal nog wel wat kunnen worden vandaag.
Roy en Yvonne rijden langs en vragen of we mee willen naar Pals. Wij zeggen natuurlijk geen nee. Pals is een lieflijk klein oud dorpje gebouw op een heuvel. We slenteren door het straatje en snuffelen in de winkeltjes. We stuiten zo op helmen voor de solex. Die hebben we mooi aangeschaft.
De lucht blijft dreigend maar gelukkig blijft het droog. Morgen een stranddag je hopen we.


Ik slaap heel licht en ben er niet wakker van geworden dus.........